Torsdag

Påväg upp till Emma och William. Vi ska fixa lite påskris. Det är förresten 14 grader ute. Härligt! Inatt drömde jag att jag var på idolaudition i Malmö. Jag sjöng warwick avenue och spelade gitarr. Men bara under refrängen typ. Jag sjöng för en tjej som tittade på guldbiljetten och sen på mig och sa - lova du tar med gitarren på slutaudition, för den kommer ta dig långt! Sen tog hon upp en biljett och gav den till mig. Har aldrig känt mig så glad! När jag vaknade sa jag direkt - ja klart att det bara var en dröm. Det var lite sorgligt.. Detta säger ändå bara att jag verkligen måste ta tag i mitt intresse! Plugga musik i LA? Det hade varit tvärfett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0