Vilket väder!

Hallå! Ligger ute på gräset och solar tillsammans med Sara. Det var alldeles för längesen jag träffade henne. Riktigt skönt att få skvallra lite också! Jag kände att det verkligen behövdes! Man behöver uppdatering när det går för långt mellan gångerna, men nu känns det bra igen. Efter jobbet igår sov jag till tio sen åkte vi upp till Glommen och umgicks med kusinerna. Det var fantastiskt väder så vi var ute hela dagen och tog en härlig promenad till havet och hamnen och vi tog mängder med bilder. Sov inget på hela dagen och somnade inte förrän typ halv ett inatt. Inte bra när man jobbat tio tim natt. Jag var övertrött! Ikväll känner jag att det måste hända något. Vill träffa folk och mysa i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0