And it is a good night

Godkväll!

Idag har jag haft en riktigt slappedag. Jag och Alice gick upp klockan åtta och la oss nere i soffan och
kollade på vänner till klockan var ca tre. Sen kände vi att det var dags att ta ett ryck. Promenad och
lite röj här hemma. Malte var tolkig idag. Han fick för sig att jaga fåglar. Han blev dock besviken att
han inte kunde göra så mycket för att få tag i dem.

Ikväll blir det Big Brother sen sängen för imorgon ska jag upp tidigt. Jobb 7-15 på Vittsjö sjukhem.
Samma på torsdag och fredag-söndag blir det på Ehrenborg. Har saknat det stället.

Nu ska jag se om jag kan övertala pappa till att slå över på tv4 komedi så jag kan få se The Wedge.
Han vill hellre se danbanan i Täfteå.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0