Långt inlägg en seg söndag

Jag är glad för det mesta och trivs för tillfället med med allt. Men två saker gör mig lite
ledsen och det retar mig för jag vill inte reta mig på små saker.

Nummer ett är ny och gör mig ledsen för att "folk" inte verkar förstå hur mycket det betyder
för mig att jag är med i musikslaget. Jag försöker fortfarande smälta att jag fått en plats.
Det ska bli otroligt roligt och jag kommer inte sluta säga att det är roligt.
 Alla vet att musik är är allt för mig, det absolut bästa jag vet!

Ett mega stort tack och en fet kram till alla som kommer köpa biljett och befinna sig på
Björksäter den 16 april för att titta och heja på mig och XL kören.
Det betyder hur mycket som helst!

Nummer två är gammal och har gjort mig ledsen ett bra tag. Alldeles för länge egentligen!
Att jag tänker på Dig någon gång varje dag. Jag saknar dig något fruktansvärt och jag hatar
att jag gör det! Det är konstigt att en flicka kan ändra så mycket på en person, eller att
personen ändrar sig pga flickan.

Undrar om Du läser min blogg...

Jag hade roligt. Ett Saw maraton vill jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0