tråk


Nu har jag polisanmält att min telefon är försvunnen. Sorgligt. Undra om jag kommer få den tillbaka..
Undra om den ligger på marken någonstans och fryser eller om den ligger i någon dum persons ficka.

Ringde telenor också för att se om jag kunde få ut en ny telefon men det visste de inte säkert.
Möjligtvis en begagnad. Jag börjar gråta när jag tänker på det. MIN TELEFON!!


Tidigt imorgonbitti åker favorit Jenny till Australien på obestämd tid. Det gråter jag också för.
Jag vet inte när hon kommer hem, och det vet hon inte själv heller. Livet är inte så himla roligt idag.


Nu ska jag sluta skriva. Inte roligt att läsa om någon som bara skriver tråkiga saker och som är tråkig
och deprimerad. Så... Hej då. Vi hörs när jag är gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0