14 februari. Inget annat!


För ungefär 3 år sedan sa en smart kille vid namn Fredrik Brodd att den här
dagen är till för alla de som är ensamma. Hela dagen fokuseras på kärlek.
Men tänk på alla de stackars personer som inte har en jävel!
Oavsett om jag gifter mig eller får en partner en vacker dag.. (ta i trä)
kommer detta alltid vara alla ensammas dag.


Då var det den 14 februari - en fruktansvärt överskattad dag! Jag tänker inte uppskatta något eller
någon mer idag bara för att det är alla hjärtans dag. Igår uppskattade jag världens bästa mamma
som satt uppe när jag kom hem sent efter jobbet (det händer sällan) I lördags uppskattade jag
Tobbe Danielsson som bjöd på god frukost och lärde mig att legymsallad nästan är lika god som
skagenröra. I fredags uppskattade jag att jag fick åka i Alicias bil. Ja ni fattar.
Det behövs inte ett särskilt datum för att var extra kärleksfull eller uppskatta någon mer eller
mindre eller lägga pengar på att köpa någon blommor eller choklad. Denna dag är så löjlig och
överdriven! Rött, rosor, hjärtan och massa fåniga kort. Spyr lite i munnen.


Idag uppskattar jag endast alla ni som är ensamma. Ensam är stark.
Heja er! Glad alla ensammas dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0