Jag är med i musikslaget!

JAAAA!

Äntligen kan jag få berätta för alla, vad allt detta har handlat om.
Eller allt och allt, jag har varit diskret och inte skrivit om det för
när jag väl berättar det ska det vara för att berätta att jag kommit med...
Men angående det senaste inlägget:

I torsdagskväll var jag på audition för musikslaget. Sex körer med 20 personer skulle
utses och det har gjorts denna veckan. För ungefär en timme sen fick jag ett mejl av
min körledare att jag har fått en plats i XL kören. Jag är så jävla glad för detta!

Så nu mina vänner den 16 april är det dags för mig att stå på scen på björksäter så
jag hoppas att så många av er som möjligt kommer dit och hejar på mig och min kör
så vi tar hem allt. Det är nämligen publiken som avgör vem som vinner..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0