Femte dagen

Godmiddag.


Idag mår jag bra igen. Mina hungerkänslor är nästan helt borta! Otroligt egentligen.
Jag som älskar att äta mat och är i stort sett alltid hungrig. Jag har inte ätit något
sen lördagkväll. Snart fem hela dagar och jag är inte hungrig.. Galet!

Femte dagen idag då. Det är nu det ska vända. Det är nu jag ska känna mig piggare.
Och det stämmer absolut! Nu är det påväg på rätt håll. Jag har också bestämt mig för
att inte ställa mig på vågen igen förrän dessa tio dagar är över. Det blir roligare då.

Det största problemet med detta är att det är så fruktansvärt tråkigt! Jag gillar god mat.
Jag gillar att testa ny mat men detta är inte så jätte varierande direkt.

Igår tittade vi först på halv åtta hos mig och sen Sveriges mästerkock. Bara massa mat
och det var ju såklart en pärs. Det vattnades i min mun!

Nu är det dags för lunch. Grönsaksbuljong, vatten och juice. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0