fy av mig!

Godkväll.

Jag skulle träffat min jobbcoach idag men det blev förhinder. Åkte hem till fröken Nicklasson och
fixade lite. Det resulterade att vi åkte fram och tillbaka till stan tre gånger. Lite kul var det ändå
och det blev hur bra som helst till slut!

Igår hos Fia kollade vi gamla bilder från Peace and Love och framförallt Håkans live spelning
därifrån. Det var riktigt nostalgiskt! Vi hade det så jävla bra den veckan!


Nu ska jag berätta en sak för er alla som kanske kommer göra att ni tycker att jag är helknäpp
men det är så här det är.
Ikväll slutar jag med fastan. Jag erkänner att jag har inte världens bästa karaktär och eftersom
mamma mår dåligt av fastan och har slutat och börjat äta känner jag faktiskt att jag inte
kommer fixa det! Jag kan inte sitta här i tre dagar till och dricka te när resten av familjen äter
kött och fisk, eller mat överhuvudtaget! Det kommer inte att funka helt enkelt.

Men jag känner mig otroligt nöjd! En vecka och minus 4,5 kg.

Nu kör vi på med LCHF metoden och riktigt mycket träning så hoppas jag ta några kg till ner.



Kommentarer
Postat av: Teodormoa

Very informative. Great site. Really professional.

2011-04-12 @ 22:02:02
URL: http://teodormoa.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0