Dag sex

Fredag. Helg.
Idag blir det jobbigt med den här fastan. På fredagkvällarna vill man äta något extra gott.
Ikväll ska pappa göra sin goda köttgryta och klyftpotatis. Jag kommer inte ens klara av
att vara hemma! Därför åker jag in till stan och myser med mina tjejer hos Fia.

Dag 6 annars då: idag känner jag mig fruktansvärt hungrig för övrigt känner jag mig bara
otroligt pigg och glad. Tänker på mat hela tiden. pizza, kebab, kött, lax, pasta, rostat bröd,
ägg, knäckebröd, ost, korv, tacos, potatisgratäng, sill.. Ah jag kan nog fortsätta hela livet!
Jag blir galen. Måste släppa det och bara tänka på hur bra jag kommer må när detta är
över.

Nu ska jag dricka min middag. Det är nästan lika gott..



Detta är året att komma i from. Beach 2011



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0