2011-06-28

Usch vad jag är sjuk, det är helt sanslöst! Jag skyller på det fantastiska vädret som vi hade
på midsommarafton... Den svenska sommaren är ju alltid så varm.. Sen kombon av för lite
kläder på kroppen gör det ju inte bättre.
Nu sitter jag här med feber, öroninflammation, hosta och värk i kroppen. Heja!

Det var ju tur att jag fixade mina två nätter jag har jobbat nu men nu blir det att kurera sig
så jag är frisk till helgen. Då ska vi upp till kusinerna. Justine har konfirmerat sig.

Jag längtar, väntar och hoppas på ett glädjande besked. Får nog ha tålamod hela veckan ut.
Fan, det slog inte mig förrän jag åkte ifrån Malmö i söndags att det nästan var som en
arbetsintervju. Jag tävlar mot andra i detta. Men jag ska vinna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0