Åh till Magaluf!

Var ska jag börja? Sen Sara och Fia stack till Magaluf började jag direkt kolla på resor.
Men jag kör det kort palla en hel uppsats liksom.
Fick ett ryck och bokade en resa idag och det sjukaste är att jag åker.. IMORGON!

Så det senaste timmarna har jag försökt packa ner mitt liv i en väska. Det handlar bara
om en vecka men det har alltid varit och kommer alltid vara hetsigt att packa.
Dags att flyga själv för första gången då också. Fast det ska nog gå bra.
Fan vad roligt detta ska bli! Väl framme väntar Alicia, Elin, Sara och Fia.
Hoppas jag hinner få några timmars sömn, ska befinna mig inne i Hässleholm kl fem
imorgon bitti.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0