everything come to an end

Jag har levt med ångest idag. Siesta är slut och det är alltid samma känsla när man vaknar upp
på söndagmorgonen. Denna förbannade ångesten! Jag har inte gjort bort mig men känslan av
att något bra är slut är så jäkla deprimerande!
 
Jag lever i en bubbla under Siesta där inget annat existerar förutom grymt bra musik, underbara
människor, vackert väder och god dricka. Jobb, krav, stress och andra tråkiga grejer finns inte.
Man vill aldrig att det ska ta slut men det gör det ju såklart och då blir man lite nere.
Sen blir det inte bättre av tanken på att man ska jobba inatt. Blä!

Hur som helst, jag saknar ord så jag säger bara tack allt och alla inblandade under denna helgen.
Det kunde verkligen inte bli bättre. Bästa på länge!

Hässleholm jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0