Gästbloggare

Heeeeejsaaaaan Fröken Gunnarsson här. Ikväll har jag fått äran (tvingat Louise) att få gästblogga. Jag, Louise och Fia har ikväll hämtat två rövhål på stationen och sen åkt och hämtat ut våra siesta-band. Snubben i ladan gav oss fel band så fick camping access utan att vi betalt för det, så jääääävla gött! Efter det har vi dragit en och en annan ronk och ätit på donken. Lollalisen tuggar pommesen med tungan och tar 40 år på sig att äta, men det är faktiskt inte så mycket mer med det. Imorgon börjar siesta och jag hoppas på at Louise inleder ett förhållande som leder till 2 meter långa barn. Om sanningen ska fram, vill du ronka med mig då? Kärlek och Fred / S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0