Mot Magaluf!

Godmorgon! Det är verkligen en härlig morgon! Förutom en täppt näsa och en rosslig hals. Men skit i det jag ska till Magaluf! Det blev typ tre timmars sömn inatt men jag är faktiskt pigg och spänd. Hur ska lilla Louise klara sig på en stor flygplats alldeles ensam? Jag får sluta noja! Det finns alltid folk att fråga och det är nyttigt att övervinna sina rädslor! Sitter just nu på tåget som ska ta mig till Lund. Där jag sen ska byta till tåget som tar mig till Köpenhamn och Kastrup. Gud vad jag är taggad! Ska bli roligt att träffa tjejerna och få skeda med min lilla Alicia i en hel vecka! Nu är jag framme i Lund! Ha det bra i Sverige gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0