Siesta 2011

Godmorgon! Siesta 2011 är igång och då kan jag ju passa på att säga att det inte kommer bloggas mycket. Kanske lite små schysst att förvarna. Det drog i vilket fall som helst igång igår och jag älskar det! Det finns inte mycket som slår fina vänner, snygga män, bra musik, god dricka och vackert väder för det har vi. Hela helgen! The Kooks spelade igår. Som jag har väntat. Tänkte mycket på Jenny. Idag har jag ingen koll på vilka som spelar men det löser sig. Ska hinna ta en fika med Emil innan jag drar upp till Elmén. Fast först ska jag försöka ta mig ur sängen.

Kommentarer
Postat av: Jenny !

Hade ngn betalat en biljett till hlm och sen en tillbaka hit hade jag latt joinat er pa siestan! Saknat alla er extra mkt denna helg !

2011-06-05 @ 10:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0