student, jobb, födelsedag...

Godkväll!

Tänkte dra iväg ett lite snabbt inlägg här innan jag sticker iväg. Jag ska nämligen jobba inatt.
Känns sådär när alla studenter hetsar på björket och när jag imorgon fyller år. Men strunt i
det! Jag tar igen det imorgon, då kommer mina tjejer hit och äter och dricker gott sen drar vi
in till Kristianstad och dansar natten lång! Det var lägensen.

Och imorgonbitti när jag kommer hem väntar god födelsedagsfrukost och förhoppningsvis lite
paket tillsammans med familjen. Mysigt.
Men nu är det som sagt först lite nattjobb som väntar.

Grattis till alla studenter. Njut av resten av resterande timmar av er studentdag.
Det går så otroligt fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0