23:10

Godkväll!

Snart är det natt och jag ska snart krypa ner i sängen och sova. Kör ett litet snabbt inlägg här bara.
Var som sagt i Knislinge på sånglektion idag. Gud vad det var roligt att träffa Linda igen! Få sjunga
med henne och lyssna på hennes ideer och få lite användbara tips. Bokade in en till lektion innan
hetsveckan så den 5 april är det dags igen.
Ett stort tack till min fantastiska mamma som ville betala denna lektionen! De är ju inte jätte billiga..

Jobbade lite ikväll också. Det gick fint. Efter jobbet så åkte jag inom Jennys mamma och hämtade
hennes gitarr. Stämde den precis och jag vill bara spela! Men det känns inte riktigt schysst när
resterande familjemedlemmar ligger och sover. Tar och öser på den imorgon istället.

Går och lägger mig nu så det blir morgon fort så jag kan spela. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0