Big stuff

Godkväll!

Sitter här och går igenom min kalender och ler lite för mig själv. Jävlar vad grejer det är på gång!
Jag gillar det som fan! Man ska ha grejer att göra. Inte bara jobb utan även nöje och grejer som
man brinner för. Helt perfekt!

Igår var det träning med kören. Bästa träningen av alla! Spännande..

Imorgon ska jag träffa min jobbcoach för sista gången. Hon har verkligen hjälp mig och jag har
henne att tacka för mycket med tanke på vad som hänt på sista tiden. Tack Jenny!

På tordag ska jag träffa min fantastiska sångpedagog Linda! Herregud jag har inte varit där och
sjungt på säkert ett år! Det ska bli så otroligt roligt att träffa henne igen! Efter det blir det jobb på
kvällen och sen hela helgen också. Cash!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0