Fredag

Godmiddag!

Med bara några veckor kvar till idol audition är det kanske dags att börja fundera på vilken låt
man ska sjunga. Såklart har jag har ingen aning! Jag skrev tillochmed till Bollnäs-Martin
(Bandit Rock) att han skulle skriva sin topp fem favorit rock/ballad låtar. Jag vill ju sjunga rock.
Det gjorde jag förra året, visserligen kunde det gått bättre än vad det gjorde men rock passar
min röst så det vill jag sjunga. Detta året SKA det gå bättre så jag behöver en kanonlåt!

Ja, det tåls att fundera på. Dream Theater - Another Day är jävligt nice dock!

Nu ska jag ut med Malte en snabb runda sen köra in till stan för att jobba lite. Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0