Fredag

Godmorgon! Eller godförmiddag kanske det heter vid den här tiden på dygnet. För mig också för den delen som har varit uppe sen 7 i morse. Men det tog tid kan jag säga, vår panna har lagt av så vi har ingen värme i huset. Skojar inte när jag säger att där var Max 12 grader i huset när jag vaknade i morse. Äckligt kallt! Hoppas att det blir fixat så snabbt som möjligt. Ler lite för mig själv när jag tänker på gårdagen och vilken fantastisk kör jag har hamnat i! Vilka underbara människor och vilken fantastisk körledare vi har. Vilken fantastisk kör vi kommer vara med Roger Liljenberg i spetsen. Heja oss! Sitter i en trappa i Kulturhuset nu och väntar på Jenny jobbcoach. En fika på nyfiket väntar. Efter det ska jag ställa mig i ett solarium. Vill ha lite färg i huvudet när man ska stå på scen ju.. Ha en god fredag allihopa och glöm inte - heja XL bygg kören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0