Onsdag

Godkväll!

Mamma steg precis in genom dörren och det slog mig att klockan är snart tio och det är dags för BB.
Idag har jag inte gjort mycket. Jag skulle träffat min jobbcoach men vaknade alldeles för sent och
missade buss och grejer. Var inne på en liten fika hos farfar i eftermiddags.

Imorgon är det upp i tid som gäller dock! Klockan elva ska jag befinna mig i Knislinge för sånglektion.
Tror jag bestämt vilken låt jag ska sjunga på idolaudition. Men Linda ska hjälpa mig med två till...
Imorgon kväll blir det jobb, efter jobbet åker jag inom Tyringe och Jennys place och hämtar hennes
fina gitarr för att sen ta hand om den en vecka eller två. Kanske tre eller fyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0