Söndag

Godmiddag! Har precis kommit hem så jag ligger i soffan och myser. Efter mormor och morfar åkte vi ju som sagt vidare till Rydboholm till kusinerna. Det var super mysigt! Pejman gjorde egen pizza som vi åt till mello. Fan vad gött att Saade vann! Jag är riktigt kär i honom alltså! Efter pizzan blev det glass, maränger, grädde, hallon och godis i massor! Vi kusiner tryckte ihop oss på golvet inne på Justines rum och somnade inte förrän kl var typ fyra. Men det är härligt. Vi träffas inte så ofta så när vi väl gör det så får gärna kl bli så mycket! Nu ska jag sova lite här tänkte jag. In och sola lite sen? Imorgon är det dags för träning nummer två med kören! Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0