Idolaudition

Det är rätt så ironiskt att jag igår skrev att det närmar sig idolaudition.
Utan någon speciell anledning googlade jag det bara för att se om det
kommit upp någon info. Och till min stora lycka med också förskräckelse:

3 april Lindköping
9 april Göteborg
16 april Lund
1 maj
Falun
7 maj Stockholm

Varför? Vad är oddsen? Varför Lund den 16 april? Det kunde lika gärna varit i Göteborg eller
Falun den 16e! Musikslaget och idolaudition på en och samma dag? Nja, jag vet hur slut jag
var i både kropp och huvud när jag kom hem och hur lång tid det tog förra året.
Det blir en lång dag och jag tror inte jag fixar båda två. Det lutar åt att det blir en liten tripp
upp till Göteborg helgen innan faktiskt. Jag får söka där helt enkelt.

målet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0