2011-05-10

Halloj!

Det blev en tur till Lund idag. Röntgades och tog bort lite stygn och träffade min kirurg för lite frågor.
Allt såg bra ut. Har fått en liten fraktur på vänstersidan men det är inget som är farligt. Jag ska ta
det lugnt och inte tugga bara. Inte särskilt stor skillnad mot vad jag gör nu.
Återbesök redan om en vecka. 
Ikväll får jag dock börja äta lite mer mat än soppor. Pappa gör mos och fisk ikväll. Fint det!

Imorgon kommer nog Maran hit innan jobbet och umgås lite. Har inte träffat någon av mina vänner
på över en vecka. Det känns riktigt tråkigt så jag känner att oavsett hur trött, ful och tjock jag är
så börjar livslusten komma tillbaka och det börjar bli hög tid för att träffa folk!

Nu kommer en bild på hur jag ser ut! Åkte iväg idag utan något att dölja ansiktet med så nu ska ni
få se den här lilla tjockisen. Jag bjuder på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0