2011-05-11

Godmiddag!

Inatt har jag haft lite ont. Vaknat rätt många gånger och inte riktigt vetat hur jag skulle ligga.
Men nu känns det som vanligt igen. Fortfarande ingen känsel i underläpp och haka. Det är det
som stör mig mest. Allt annat kan jag stå ut med.

Betalade lite räkningar innan och har även fått iväg brevet till Unicef så nu är jag officiellt
världsförälder. Det känns fantastiskt bra i själen!

Funderar på att åka upp till Glommen i helgen. Lite rehabilitering hos mormor och morfar och
havet. Bara åka upp dit och läka och mysa. Där blir jag omhändertagen ordentligt och kan vila
ut samtidigt som jag får sällskap och god mat. Det tåls att funderas på..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0