2011-05-13

Godkväll!

Satan vad trött jag är! Har haft mina tjejer på besök ikväll. Mycket skratt och skitsnack.
Munnen orkar inte prata och huvudet hänger inte riktigt med. Längtar efter min säng.
När Fia kom hade hon också fina saker med till mig. Jag är alldeles mållös över vilka
omtänksamma vänner jag har Jag fick i alla fall en skvallertidning, en drickyoghurt
som jag svepte direkt (hungrig) och ett fint kort med texten:

"Du är redan rapp i käften, nu blir du rak i den också"
Haha grymt! Tack hjärtat!

Fröken Gunnarsson är kvar och vi kollar på Lady Gaga live på Madison Square Garden.
Rätt stört. Störd kvinna. Alice har en kompis här inatt, föräldrarna är uppe i Glommen.
Snart ska jag sova ihjäl mig. Imorgon är det lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0