2011-05-22

Godmiddag!

Gud vad härligt det var att komma ut bland lite folk igår! Det var nog precis det jag behövde!
Det var kul att få klä sig fint och sminka sig. Jag har ju bott osminkad i sletna byxor och
tjockis tröjor i tre veckor.
Mamma bjöd på cider sen satte vi oss i solen och kollade när Alice gick modevisning. Mysigt.

Senare på kvällen fick jag ett samtal av fröken Bäfwer. Hon hade landat och hade kommit
hem och hon var rastlös så hon satte sig i bilen och körde hem till mig. Då var klockan tolv. 
Det var härligt att få skratta lite med henne igen. Även om det är för en kort stund.
Nästa måndag sticker hon iväg igen.
Imorgon fyller min kära far år så jag har lite ärenden i stan, sen firar vi han imorgonkväll.

På lördag är det äntligen dags att träffa kören! Då bjuder XL bygg alla oss på middag och
dricka på Harrys. Det ska bli riktigt riktigt riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0