Hemma igen

Godkväll!

Gud vad skönt att äntligen vara hemma. Ligga i soffan och få sova i sin egen säng. Har inte sovit
många timmar på sjukhuset inatt. Kanske just för att jag aldrig opererats eller just övernattat på
ett sjukhus. Nu är jag i vilket fall som helst hemma. Ska tillbaka till Lund på tisdag igen.

Jag är fortfarande helt slut i både kropp, huvud och mun så det blir inget långt inlägg ikväll heller.
Kanske någon film sen sängen. Imorgon är det fredag och helg. Tråkigaste helgen i livet lär det bli.
Har gått med på ett litet besök av fröken Alicia imorgon. Får se hur länge jag orkar. Orkar ju knappt
snacka. Ah vi får se. Nu nös jag. Det gjorde ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0