Lördag

Godmiddag!

Helg och lördag. Idag tänkte jag våga mig ut bland folk för första gången på snart tre veckor.
Alice går modevisning på Tyringedagarna så jag tänkte att jag skulle med och kika lite och gå
runder och mysa lite. Det är ju ändå fint väder och jag vill inte gömma mig inne längre.

Ikväll kommer Alicia hem efter en vecka på Mallorca sen är hon hemma i typ nio dagar sen
drar hon vidare till Magaluf och blir borta hela sommaren och hösten. Det känns lite jobbigt.
Imorgon ska vi i alla fall ses och kolla Big Brother tillsammans. Får passa på nu dessa få dagar
hon är hemma.
Annars händer det inget jätte fett i livet. Sjukskriven till den 25. Mina veckor består bara av
besök till Lund och Kristianstad och tv tittande i soffan känns det som.


Jag behöver komma igång.
Behöver något som kan få mig på bättre humör. Känner inte igen mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0