Måndag

Godmiddag!

Nu glömde jag bort och blogga.. Igen. Vad har hänt nu då? Ska jag ta en liten sammafattning?
I fredags jobbade jag för första gången på fyra veckor. Det gick bra men det kändes konstigt.
Efter jobbet hämtade jag mamma och pappa som var på lite festligheter i Tyringe hos Patrik
och Frida. Drinkkväll ska vi planera in. Är man nu bartender måste man väl få blanda lite
drinkar?

I lördags var det dags för kören att träffas på Harrys. Det var en mycket trevlig kväll med
god mat och alla fantastiska nya vänner i denna fantastiska kör! Tack alla! Nu tar det ett tag
till innan vi träffas. 17 juni närmare bestämt, då ska vi ut till Rogers stuga i Åhus på grillfest.
Det ska bli riktigt trevligt.



På torsdag drar årets Siesta igång och jag är rätt taggad får jag säga! Sjunde året i rad för
mig och jag förstår inte riktigt att det är ett år sen sist, men det ska bli riktigt roligt. Musik,
mycket roligt folk och förhoppningsvis bra väder. Öset börjar hos Elmén. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0