Söndag

Nu glömde jag blogga igen! Vet inte riktigt vad jag har haft för mig. Jag var ju rätt trött när jag skrev
mitt senaste inlägg. Men jag fixade både att ta mig till Kristianstad och hem och sen jobbet på natten.

Igår var det Valborg och vi började hos Maria redan klockan ett.
Vi spelade kubb, solade och drack gott och umgicks. Senare på
kvällen grillade vi och sen drog vi ut på Harrys. Mycket folk. Trevligt.
Jag har sovit bort ungefär hela söndagen och det känns lite sådär.
Imorgon ska kören hem till Roger i Vinslöv där han ska berätta vad
som är på g för kören. Riktigt spännande.

För övrigt är jag så jävla nervös! Onsdag och operationen närmar sig. Kräker lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0