Alicia Bäfwer

Idag har Alicia lyft mot Magaluf. Hon är nog faktiskt framme as we speak
Jag stack hem till henne igårkväll och kom inte hem förrän klockan halv tre inatt. Det var svårt att
åka därifrån, trots att vi skrattade åt allt. Jag fattade inte riktigt att hon skulle åka men idag fattar
jag och idag är det jobbigt. Undrar redan när hon kommer hem. Hur länge stannar du min lille Aly?

Jag önskar dig i alla fall en fantastisk sommar och hoppas att du blir riktigt kär i en mörk sexig man.
Oavsett längd på din vistelse så vet du att du är varmt välkommen hem när du väl väljer att
återvända. Då väntar jag och min kalla dubbelsäng i källaren på dig och dina fisar.

Älskar dig mitt lilla hjärtegull! Var rädd om dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0