villovägar

Godkväll!

Idag tog jag bilen och körde till Lund för ett till återbesök hos min kirurg. Fick sällskap av Carro
som var snäll och följde med. Det blev dock en riktigt onödig tur eftersom lite utanför Höör hade
det skett en olycka vilket resulterade i ca 30 minuters bilkö. Ringde Lund och de gav mig en ny
tid på torsdag och sa att jag inte behövde komma idag. Så det vara bara till att vända. Vilket i
sin tur resulterade i att vi på något vis körde vilse och hamnade i Eslöv. Det var galet!

Skönt att komma hem sen dock. Ikväll har jag bara tagit det lugnt och kollat Big Brother. Riktigt
roligt avsnitt ikväll. Imorgon känner jag att jag skulle vilja åka in en liten sväng till stan. Får se
hur det blir. Har i alla fall lovat mig själv att rensa och städa mina garderober imorgon.
Det kommer ta tid, men det ska göras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0